Шановні клієнти!

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви маєте право повернути або обміняти товар належної якості за будь-якої причини протягом 14 днів з моменту покупки, при дотриманні нижчезазначених умов і положень.

 

ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Ви можете обміняти товар належної якості на аналогічний товар або на інший товар з відшкодуванням цінової різниці, або повернути гроші. Обмін товару проводиться протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, шляхом його передачі продавцю. Будь ласка, переконайтеся, що товар не був у використанні, відсутні відколи й потертості, збережені його упаковка, товарний вигляд, споживчі властивості, заводські пломби, маркування, фабричні ярлики, наклейки і документи, а також є товарний чек або касовий чек або інший документ, підтверджує оплату зазначеного товару.

 

Ми також маємо право відмовити вам у заміні товару або його поверненні, якщо:

  • з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів без урахування дня покупки;
  • при перевірці якості товару були виявлені ознаки втручання в пристрій товару (розтин, спроби ремонту) або будуть знайдені сліди нецільового використання;
  • внесені конструктивні зміни в товар та / або його складові, або виявлені їх спроби.

 

У разі повернення товару належної якості, витрати на доставку товару і відправлення назад продавцеві оплачуються за домовленістю.

При пересиланні товару службами кур’єрської доставки, поштою або будь-якими суб’єктами логістичних сервісів для його повернення, всі питання, що виникли з врегулюванням ситуацій пов’язаних з псуванням товару, його повним знищенням або втратою, покладаються на покупця.

 

Звертаємо також Вашу увагу, що відповідно до п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» покупець зобов’язаний:

  • перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, паспортом або іншою, наданою магазином документацією на товар;
  • у разі необхідності отримати роз’яснення і консультацію щодо умов, особливостей і правил використання товару – до початку використання товару;
  • користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил, умов), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
  • з метою запобігання негативним наслідкам для споживача щодо використання товару – дотримуватися передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил безпеки, а в разі відсутності таких правил в документації – звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого типу.

 

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ товару неналежної якості

Згідно зі статтею 8 (частина 14) Закону України “Про захист прав споживачів”, у разі виникнення сумнівів в якості споживаного товару, за бажанням покупця може бути проведена незалежна експертиза, при цьому, при встановленні повної працездатності товару і його відповідності заявленим технічним і функціональним характеристикам , витрати на проведення експертизи відшкодовує покупець.

Обмін товару або повернення грошових коштів за нього виконується тільки після отримання результатів незалежної експертизи, яка встановила, що товар не відповідає заявленим виробником параметрам. Споживач має право бути присутнім при перевірці якості товару особисто або за допомогою участі свого уповноваженого представника.

У разі підтвердження неналежної якості товару за результатами проведення незалежної експертизи оплату і витрати, пов’язані з доставкою або пересиланням товару, виконує продавець.

Незначні зміни зовнішнього вигляду товару або його окремих елементів, вказаних на зображеннях сайту https://gastropartner.com.ua і не впливають на функціональні якості і технічні характеристики товару не є несправністю товару.

Виробник товару також залишає за собою право без попереднього повідомлення вносити зміни в конструкцію, зовнішній вигляд, комплектацію та характеристики товару для поліпшення його технологічних та експлуатаційних якостей. Всі зображення, розміщені на сайті https://gastropartner.com.ua, представлені виключно з метою ознайомлення. Комплектація, колір, зовнішній вигляд і інші параметри товару можуть незначно відрізнятися від зазначених на сайті.

 

Якщо у Вас виникли підозри, що наш товар не працює належним чином, несправний або має заводські дефекти, будь ласка, виконайте наступні дії:

  • зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом, інформація вказана в розділі контакти.
  • напишіть нам листа на електронну пошту з темою «Повернення товару» і постарайтеся максимально докладно описати виниклу проблему. Після отримання листа наш сервіс-менеджер зв’яжеться з вами для уточнення деталей і допомоги у вирішенні виниклої проблеми.

 

ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Після отримання нами товару і при повному його відповідності вимогам, описаним вище, вам будуть повернуті гроші.

Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” повернення грошей проводиться в термін до 7 днів з моменту отримання повернутого товару.

Повернення коштів здійснюється у той же спосіб і тій самій особі, якою було оплачено замовлення.

Звертаємо вашу увагу на те, що в разі оплати товару банківською картою термін повернення грошей залежить від політики банку-емітента картки.

 

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до виключень Закону «Про захист прав споживачів»

Обмін або повернення можна провести на складі за адресою: проспект Перемоги, 67 корпус Г, Київ, 02000